whatsapp WhatsApp שיחה עם נציג אונליין

מולטי טריינר – ששת התרגילים המומלצים ביותר

21.07.21

מתאמנים רבים בוחרים להביא את חדר הכושר הביתה, זאת כדי לייעל את זמני האימון וגם כדי ליהנות מפרטיות וחופש מוחלטים. יחד עם זאת, לא כל אחד יכול להקדיש חדר שלם בבית ליצירת חדר כושר שלם. אם אתם נהנים מאימוני כוח ואתם חשים שתוכלו להפיק מאימונים ביתיים את המיטב, מכשיר המולטי טריינר הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. מדובר במכשיר המעניק למתאמן המון אפשרויות לתרגילים, הנה שישה מהמומלצים ביותר לפניכם.

תרגילים במולטי טריינר

 

פולי עליון

 

אחד היתרונות הגדולים ביותר של המולטי טריינר הוא שיש לו מוט המתחבר למשקולות, שבאמצעותו ניתן לבצע תרגילי משיכה ולא רק תרגילי דחיקה. באמצעות מוט זה ניתן לבצע תרגיל נפלא ששמו פולי עליון. בתרגיל זה מושכים את המוט לכיוון החזה ולאחר מכן מיישרים אט־אט את הידיים מעלה. תרגיל זה מחזק את שרירי החזה, שרירי הכתפיים, שרירי הגב העליונים ואפילו את מייצבי הבטן.

 

פרפר חזה

 

עוד תרגיל חזה נהדר שלא כדאי לכם לפספס הוא הפרפר חזה. בתרגיל זה מקרבים את מוטות המחוברים למשקולות זה לכיוון זה, כך שהחזה מתכווץ. הייחודיות של הפרפר טמונה בכך שהוא מבודד לגמרי את העבודה על שריר החזה בלבד. למעשה, לא נעשית כמעט עבודה של שרירים אחרים, דבר שאומר שהשריר עובד בצורה מאוד ממוקדת ועוצמתית.

 

פשיטת רגליים

 

אם אתם ביום רגליים ומתחשק לכם לעשות תרגיל איכותי לירכיים הקדמיות, תוכלו בקלות להשתמש במולטי טריינר כדי לעשות תרגיל פשיטת רגליים. בתרגיל זה חלקה הקדמי של הרגל דוחק משקל על ידי הפעלה של הירך הקדמית. היתרון במולטי טריינר הוא שניתן לבודד ולהתמקד בכל רגל בנפרד בביטחון מלא.

 

כפיפת מרפקים כנגד פולי באחיזה רחבה

 

אם אתם דווקא ביום ידיים, הינה תרגיל שיחזק לכם את שריר הזרוע הדו־ראשי. בתרגיל זה נאחז במוט נמוך המחובר לרצועה המחוברת מצידה השני למשקולות. בזמן התרגיל ישנה כפיפה של המרפקים כלפי מעלה, על ידי הפעלת השריר בזרוע. היתרון בתרגיל זה בדומה לתרגילים אחרים המוצגים פה, הוא שיש בידוד בעבודה על השריר, כך שהעבודה מאוד ממוקדת.

 

כפיפת בטן עם פולי עליון

 

אנשים רבים טועים לחשוב שמכשיר כמו המולטי טריינר אינו מספק פתרונות לתרגילי בטן, אך זו ממש לא האמת. עם התרגיל הזה תוכלו בקלות לחזק את שרירי הבטן בעבודה עם משקלים. כל שעליכם לעשות הוא לאחוז במוט פולי הנמשך מלמעלה כלפי מטה, בעוד שאתם ישובים בכריעה על הברכיים. במהלך התרגיל נעשית כפיפת של הבטן עם הראש לכיוון הרצפה.

 

חתירה אמצעית

 

עם המולטי טריינר תוכלו לחזק גם את שרירי הגב, כדי ליהנות מיציבה טובה יותר ופיתוח השרירים באזור. כאן החתירה עם הפולי נעשית מאמצע הגוף כאשר המרפקים נדחפים אחורה. כך למעשה שרירי הגב הם אלה המתאמצים כדי להניע את המשקל.

 


 

אם גם אתם מחפשים מולטי טריינר אשר יתאים בדיוק לצרכים ולאימונים שלכם - צרו איתנו קשר ואנחנו מבטיחים לייעץ ולהתאים את המכשר המתאים ביותר לצרכים ולכיס שלכם!

היתקשרו - 0549602000

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

השם לא יכול להיות פחות משני סמלים וארוך מ -100 סמלים

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

Name can't be less than 2 symbols and longer than 100 symbols

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.