whatsapp WhatsApp שיחה עם נציג אונליין

למה מומלץ לעשות מתח - 5 יתרונות שחייבים להכיר

21.07.21

אם יש סוג אחד של תרגילים המביאים להתעוררות של בעתה בקרב מתאמנים, הרי שאלו הם תרגילי המתח. תרגילי אלה קשים במיוחד שכן הם דורשים הרמה של כל משקל הגוף ללא תמיכה מהקרקע. יחד עם זאת, תרגיל זה לא עבר מעולם הכושר והוא בהחלט לא הולך לשום מקום. הינה כל היתרונות שאתם צריכים להכיר אודות תרגילי המתח.

תרגילי מתח

 

חיזוק הכתפיים והזרועות

 

כדי שנוכל למשוך עצמנו כלפי מעלה בעודנו תלויים על המתח, יש להפעיל כוח שריר עצום בכתפיים ובזרועות. ניתן לשנות את אופן העבודה על הידיים על פי סוג האחיזה של המוט. כאשר כפות הידיים מפנות אליכם, מרבית העבודה תעשה בידי השריר הדו־ראשי בקדמת הזרוע. מצד שני, אם תאחזו במוט כשכפות הידיים מופנות כלפי חוץ, רוב העבודה תיעשה בידי השריר התלת־ראשי האחורי. יחד עם זאת, עליית מתח היא תרגיל מורכב המערב כמה שרירים בו־זמנית.

 

חיזוק של שרירי הכתפיים יכול לשפר עד מאוד את איכות חייכם. בכל תנועה שאנו עושים עם הידיים, אנו מניעים את מפרק הכתף. כתפיים חזקות יסייעו בנשיאת משקלים כבדים, ישפרו את היציבה וישמרו על חופש התנועה שלכם גם בהתנהלות יום־יומית לחלוטין.

 

חיזוק שרירי הגב

 

אנשים רבים סובלים מכאבי גב שבאים והולכים. הכאבים נובעים לא פעם משרירי גב חלשים שאינם מספקים תמיכה ראויה לחוליות הגב. תרגילי מתח מסייעים לחיזוק כל שרירי הגב, מחלקו העליון ועד חלקו התחתון. שרירי גב חזקים יותר לא רק יסייעו בהפחתת כאבים, הם גם יעזרו לכם לשפר את היציבה שלכם. כך, גם בגילאים מאוחרים יותר תוכלו לשמור על גב זקוף ותימנעו מנפילות מיותרות.

 

כוח אחיזה

 

זהו נדבך שלא תמיד זוכה להתייחסות בעולם הכושר וחבל שכך, משום שמדובר ביתרון עוצמתי ביותר. מאחר שנקודת האחיזה עם מוט המתח נעשית אך ורק עם כפות הידיים, אתם למעשה משפרים מאוד את השרירים בחלק התחתון של הזרועות. שרירים אלה מסייעים בסחיבת חפצים כבדים, בפתיחת צנצנות ואף באחיזת הרצועה של הכלב.

 

משפר את המראה ואת הביטחון העצמי

 

ספורט ככלל מסייע כמובן בראש ובראשונה לשיפור הבריאות הפיזית, אך יש לו גם יתרונות נפשיים. מאחר שהגוף מתחטב, רוב האנשים חשים כיצד הביטחון העצמי שלהם עולה פלאים. תרגילי מתח עובדים על כמה קבוצות שרירים במקביל, כך שהאימון יעיל יותר והדרך לתוצאות מהירה יותר. תרגילי המתח יסייעו לכם לבנות מסת שריר בפלג הגוף העליון שתגרום לכם להרגיש ולהיראות חזקים.

 

אפשר גם בבית

 

אחד היתרונות הנפלאים של המתח הוא שניתן להתקין אותו בקלות בבית. ניתן להתקין מוט במשקוף לאימונים שלא יתפסו כלל מקום בבית. ניתן לרכוש מתח גדול יותר המתחבר לקיר, כך שניתן להתקין אותו גבוה יותר. ניתן כמובן לרכוש מתקן מתח ביתי של ממש, כזה המציע גם מקבילים לאימוני בטן.

 

למאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם:

תרגיל הזהב! פלאנק למה כדאי לעשות פלאנק כל יום ואיך זה משפיע על הגוף שלנו?

מולטי טריינר - ששת התרגילים המומלצים ביותר

 


 

באתרינו קיים מבחר ענק של מתקני מתח ומקבילים איכותיים שיחזיקו לאורך זמן רב. לפרטים נוספים והזמנות בטלפון, התקשרו עכשיו - 0549602000 

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

השם לא יכול להיות פחות משני סמלים וארוך מ -100 סמלים

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

Name can't be less than 2 symbols and longer than 100 symbols

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.