whatsapp WhatsApp שיחה עם נציג אונליין

איך לשחק כדורסל? כל התשובות במאמר

05.06.21

כדורסל הוא משחק פשוט מבחינה טכנית למתחילים ומשחק מאתגר טכנית הן לחובבים והן למקצוענים. לכן, כדי להתחיל לשחק כדורסל, ישנם מספר כללים המהווים בסיס לספורט זה. האווירה השוררת על המגרש ומצבם הרגשי של השחקנים תלוי בקיום שלהם.  משחק סטנדרטי מורכב מארבעה רבעים שכל אחד מהם נמשך 10 דקות של זמן "נקי". המשמעות היא שעצירות במשחק מובילות להפסקת זמן המשחק. יש הפסקה של 2 דקות בין הראשון לשני, כמו גם הרבע השלישי והרביעי. בין הדקה השנייה לשלישית. כל אחד צריך לדעת את הכללים הבסיסיים של הכדורסל. בואו לרשום את אלה הבסיסיים ביותר. יש לדפוק את הכדור על הרצפה במקביל ביד אחת. אסור לאגרוף את הכדורסל או להכות אותו בגב היד. חל איסור להתנגד לשחקן של הקבוצה היריבה תוך שימוש בתנועות יד דוחים, מחזיקים ותוקפים. אתה לא יכול לרוץ עם הכדור בידיים שלך ולא יכול לשחק מחוץ למגרש המשחק. קבוצה מינימלית זו חייבת להיות ידועה לכל שחקן שנכנס למגרש המשחק. בהדרכות הפרויקט שלנו אנו תמיד מקפידים על הכללים. לכן, באימונים אישיים ברמה "למתחילים", אנו מסבירים לא רק את יסודות המשחק, את מיקומם של השחקנים, אלא גם שמים לב לכללי המשחק. באימוני המשחק, תמיד יש מאמן-שופט שעוקב אחר תהליך המשחק ובמידת הצורך נותן הסבר על תהליך המשחק. אם אתה מתאמן לבד, אנו ממליצים לך ללמוד את הכללים ולהכיר את כל חברי הצוות.

משחק כדורסל

עבירות כדורסל
ניתן לזהות את ההפרות העיקריות על סמך המצב בו התרחשו. כל אחת מההפרות הבאות של הכללים תביא לכך שהכדור יעבור לקבוצה היריבה. עבירות כדורסל בעת טיפול בכדור. ריצה בכדורסל - שחקן ביצע מהלך עם הכדור בידיו מבלי להכות אותו על הרצפה. הפרה זו מתרחשת כאשר הכדור מתקבל והתנועה שלאחר מכן מבלי שהמכה הראשונית פוגעת בכדור על הרצפה. מסירת הכדור חלה גם על הפרות כאלה. הסוג הבא של הפרות קשור להפרת מרחב המשחק. Out היא אחת ההפרות הנפוצות ביותר של תוכנית זו. שחקן רשאי לשחק כדור שאינו פוגע מחוץ לתחום. ורגליו של השחקן אינן דורכות על הקו. אם הכדור פוגע במגרש ויוצא מחוץ לתחום, אז לשחקן יש את ההזדמנות לקפוץ החוצה ולהחזיר את הכדור בטיסה לאזור המשחק. כדאי לזכור שקו המגרש אינו שייך למרחב המשחק. אזור בכדורסל - כאשר השחקן עם כדור קו המרכז מההגנה להתקפה, הוא כבר לא יכול להרשות לעצמו לחזור. גם אם הוא באמת רוצה, הוא יפר את הכלל וייאלץ לתת את הכדור ליריב. קבוצה נוספת של הפרות היא הפרות זמניות. 3 שניות. החזקת הכדור בהתקפה, כל שחקן של הקבוצה התוקפת חייב להיות לא יותר מ -3 שניות באזור שמתחת לטבעת היריב. 5 שניות. זה כמה זמן יש להכניס את הכדור למשחק מהצד או מקו הסיום. במשך 8 שניות, שחקן התקפה יכול להיות במחצית המגרש שלו מבלי לעבור את קו המרכז. הקבוצה יכולה להחזיק בכדור למשך 24 שניות.

עבירות כדורסל

פאול בכדורסל

בניגוד לעבירות, עבירות בכדורסל נגרמות ממגע אישי או מהתנהגות לא ספורטיבית. אז העבירות העיקריות הן: אישיות וטכניות. לעתים רחוקות יותר על המגרש ניתן לראות עבירות הדדיות, פסולות ולא ספורטיביות. בהתאם לכך, עבירה אישית יכולה להיקרא עבירה שהתרחשה במצב משחק עם הפרה של הכללים על ידי שחקן ספציפי. ברוב המקרים עבירות אישיות נעשות בשלבים האחרונים של ההתקפה, כאשר שחקן מהקבוצה היריבה מבקש למנוע השלמה אפקטיבית של ההתקפה. שחקן שמבקיע 5 עבירות אישיות במשחק נאלץ לשבת על הספסל ולראות את המשחק כצופה. במקרה זה מתרחש חילוף ועדיין ישנם 5 שחקנים על המגרש. מצבים כמו בכדורגל אינם מתעוררים כאשר שחקן נאלץ לעזוב את אזור המשחק בכרטיס אדום. בעת ביצוע עבירה יש צורך להישאר במסגרת הספורט. כל עבירה שבוצעה בתוקפנות או חריצות מוגזמת עשויה להיות מואשמת בעבירה לא ספורטיבית. לכן, אם שחקן בורח ממך אחד על אחד עם הטבעת, ואין לך זמן להפריע לו, אז אתה לא צריך לדחוף אותו בגב. סיימו את הרגע בכבוד ותנו לקהל ולשחקן ליהנות מהמשחק היפה. פרויקט BallGames מחכה לכל חובבי הכדורסל ואניני הטעם באימונים שלהם. כשמשחקים איתנו כל מה שאתה צריך לשים לב אליו הוא המשחק. אין צורך לבזבז את העצבים על התמודדות. "באתי, החלפתי בגדים וצנחתי לעולם הכדורסל." האם זה לא מה שכולנו רוצים? לשם כך אנו מקדישים את חיינו למשחק היפה הזה. משחק ששומר עליכם כל הזמן על האצבעות עד לשבריר השנייה השנייה.

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

השם לא יכול להיות פחות משני סמלים וארוך מ -100 סמלים

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

Name can't be less than 2 symbols and longer than 100 symbols

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.