whatsapp WhatsApp שיחה עם נציג אונליין

כיצד לשפר את הפרודוקטיביות של עובדים: היתרונות של שולחנות משחק בעבודה

09.09.24

כיצד לשפר את הפרודוקטיביות של עובדים: היתרונות של שולחנות משחק בעבודה

 

המשרד הוא הבית השני שלנו, עובדים רבים מבלים בו יותר זמן מאשר בבית ולכן ההתמקדות ברווחת העובד לצד רמת העבודה הופכת להיות לחשובה מתמיד. אחת הדרכים הפופולריות לשפר את הפרודוקטיביות ולמנוע ירידה במורל בעבודה הוא הכנסת אזורי משחק לרווחת העובדים. בין אם מדובר בשולחן כדורגל, שולחן ביליארד, פינג פונג או כל משחק שולחן אחר, ישנם יתרונות רבים בשימוש במשחקים בסביבת העבודה.

 

היתרונות של שולחנות משחק בעבודה

 

1. עוזרים להפחתת סטרס

שולחנות משחק כמו כדורגל שולחני ושולחן ביליארד יכולים להיות כלי מצוין להפחתת סטרס. העבודה המתמשכת מול מחשבים ומסמכים יכולה לגרום לעומס נפשי, ומשחקים יכולים לשמש כהפסקות מרעננות שמסייעות להקל על המתחים ולהפוך את האווירה למנעימה יותר. התנועה וההתרגשות במהלך המשחקים מסייעות לשכוח מהלחצים היום-יומיים ולתמוך בהפחתת סטרס.

 

2. שיפור התקשורת בין העובדים

בזמן משחק, עולים אינטראקציות חברתיות לא פורמליות, מה שמאפשר להכיר את הקולגות בצורה אחרת ומעמיק את הקשרים בין עובדים. משחקים משמשים כקטליזטור לשיחות ולבנייה של קשרים חברתיים, דבר שמוביל לשיתוף פעולה טוב יותר ולסביבת עבודה חיובית.

 

3. מעלים את הפרודוקטיביות של הצוות

עובדים שמקבלים זמן להתפנק ולהתאוורר במהלך יום העבודה, חוזרים עם רמות אנרגיה חדשות ורמות גבוהות יותר של מוטיבציה. כאשר הם מרגישים טוב יותר ומפוחתי סטרס, הם נוטים להיות יותר פרודוקטיביים, ממוקדים ולמנוע שחיקה ולשמור על מצב רוח טוב.


 

הכוח של משחקים בעבודה

 

כדורגל שולחני, למשל, לא תופס הרבה מקום ויכול להתאים גם למשרדים קטנים. העובדים מעריכים את ההשקעה ברווחת הזמן הפנוי שלהם, והניסיון מראה ששולחן כזה לא עומד ללא שימוש במהלך ההפסקות. המשחקים יכולים להוות כלי לשיפור יחסי העבודה ולפתור בעיות של תקשורת וחוסר שיתוף פעולה. כמו כן, משחקים מגלים כישורים אסטרטגיים וטקטיים שיכולים להיות מועילים גם במשימות העבודה.

 

סיכום

 

שולחנות משחק בעבודה אינם רק אביזרי נוי אלא כלי חשוב לשיפור סביבת העבודה ופרודוקטיביות העובדים. הם עוזרים להפחתת סטרס, משפרים את התקשורת ומעלים את הפרודוקטיביות הכללית. באמצעות שילוב משחקים בסביבת העבודה, חברות יכולות להשיג צוות מאושר ומעורב יותר, מה שתורם להצלחה הכוללת של הארגון.

 

https://www.bbc.com/worklife/article/20160707-can-gaming-at-work-make-you-more-productive
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10905147/ 

 

 

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

השם לא יכול להיות פחות משני סמלים וארוך מ -100 סמלים

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.

בהתאם לכללי האתיקה וסטנדרטים מוסריים בזכרון אסור להשתמש בביטויים פוגעניים ופוגעניים

Name can't be less than 2 symbols and longer than 100 symbols

הביקורת נוספה בהצלחה!

היא תופיעה בעוד מספר רגעים.